Trening “Kako komunicirati kulturu u digitalnom kruženju?”

Organizatori: IKA-Istarska kulturna agencija i HUIU- Hrvatsko udruženje interdisciplinarnih umjetnika – HUiU
BROJ MJESTA OGRANIČEN NA 15; popis sudionika zaključuje se prema redoslijedu prijave.
Prijava putem poveznice: https://forms.gle/WsWBFQdxhNrSEd8P6
BROJ MJESTA OGRANIČEN NA 15; popis sudionika zaključuje se prema redoslijedu prijave.
Prijava putem poveznice: https://forms.gle/WsWBFQdxhNrSEd8P6
Mjesto održavanja: HUIU-BLOK, Laginjina 7, 52100, Pula
Datum održavanja: četvrtak, 4. studenog i petak, 5. studenog 2021.
Vrijeme održavanja: 09:30 – 14:00
Voditeljica treninga: Nela Simić, vlasnica kreativne agencije Pikto Arthouse, komunikologinja i novinarka s višegodišnjim iskustvom rada u medijima te kao stručnjakinja za odnose s javnošću.
Datum održavanja: četvrtak, 4. studenog i petak, 5. studenog 2021.
Vrijeme održavanja: 09:30 – 14:00
Voditeljica treninga: Nela Simić, vlasnica kreativne agencije Pikto Arthouse, komunikologinja i novinarka s višegodišnjim iskustvom rada u medijima te kao stručnjakinja za odnose s javnošću.
Trening „Kako komunicirati kulturu u digitalnom okruženju“ namijenjen je djelatnicima u kulturi, u javnom, civilnom i privatnom sektoru, učiteljima, predstavnicima umjetničkih organizacija, umjetnicima, pojedincima.
Cilj treninga:
Trening će, kroz teorijski i praktičan rad, individualno i u timu, predstaviti inovativne modele razvoja publike; u praktičnom djelu fokusirat ćemo se na društvene mreže i platforme; primjerima ćemo pokazati kako povećati vidljivost na društvenim mrežama i web stranicama; kako koristiti kanala/platforme/aplikacije za komunikaciju i sastanke; kako održati streaming konferenciju/predavanje/radionicu; kako predstaviti i promovirati sebe i svoj rad kroz brendiranje; kako promovirati manifestaciju i druge teme.
Trening će, kroz teorijski i praktičan rad, individualno i u timu, predstaviti inovativne modele razvoja publike; u praktičnom djelu fokusirat ćemo se na društvene mreže i platforme; primjerima ćemo pokazati kako povećati vidljivost na društvenim mrežama i web stranicama; kako koristiti kanala/platforme/aplikacije za komunikaciju i sastanke; kako održati streaming konferenciju/predavanje/radionicu; kako predstaviti i promovirati sebe i svoj rad kroz brendiranje; kako promovirati manifestaciju i druge teme.
Opis treninga: Razvoj publike zahtjeva i određene digitalne vještine i kompetencije, što se nužnim pokazalo u vrijeme nemogućnosti održavanja događanja uživo, čemu svjedočimo od proljeća 2020. pa sve do danas.
Poznavanje rada u digitalnom okruženju, za kreatore virtualnih sadržaja nužan je preduvjet kako bi ostali u vezi sa svojom publikom, gradili novu, te u tom smislu izgradili zajednicu.
Fokus treninga usmjeren je na sljedeće teme :
– strateško planiranje komunikacija,
– odnosi s javnošću,
– komunikacija putem društvenih mreža,
– sadržajni marketing i online oglašavanje,
– inovativni modeli razvoja publike.
– strateško planiranje komunikacija,
– odnosi s javnošću,
– komunikacija putem društvenih mreža,
– sadržajni marketing i online oglašavanje,
– inovativni modeli razvoja publike.