IZOLACIJA / SVJETLO I SENTIMENT – IZLOŽBA STUDENATA TEKSTILNO-TEHNOLOŠKOG FAKULTETA
IZLOŽBA STUDENATA
TEKSTILNO-TEHNOLOŠKOG FAKULTETA
SVEUČILIŠTA U ZAGREBU
27.1. 2022.
TEKSTILNO-TEHNOLOŠKOG FAKULTETA
SVEUČILIŠTA U ZAGREBU
27.1. 2022.
IZLAŽU:
AURORA MARTINIĆ, ANA GRGEČIĆ, ALMA HASANOVIĆ, BRUNA LILIĆ, DORIS LENARČIĆ, EVA KRIJAN, EMANUELA ZEBA, FILIP PALJAK, HANA ŠTOKOVIĆ, KIMI BIČANIĆ, LARA DRAGOJEVIĆ, LAURA JUG, MARTA JURIŠIĆ, MARTINA BUBANJ, MARIJANA FILIPOVIĆ, MATIJA VUKIĆ, MONICA ŠESTAN, NOLA HALER, PAULA MILANA RUPCICH, PATRICIJA BRNIN, SOFIJA ŠČAPEC, STJEPAN STANIŠIĆ, TONKA FRANIĆ, VALENTINA ŠULJAK, VANJA LANDRIPET, LUCIJA KUNDAKČIĆ, IVANA STIPIĆ, ANTEA ZIMAJ, ANA CSIK, DORA FRIGAN, ENA JELIĆ, IVA JURIĆ, INES DUŠAK, INES PEJIĆ TUKULJAC, KATARINA MATULIN, LAURA HARKAY, LARISA ARELENA STEPIĆ, MIRTA BARANIĆ
AURORA MARTINIĆ, ANA GRGEČIĆ, ALMA HASANOVIĆ, BRUNA LILIĆ, DORIS LENARČIĆ, EVA KRIJAN, EMANUELA ZEBA, FILIP PALJAK, HANA ŠTOKOVIĆ, KIMI BIČANIĆ, LARA DRAGOJEVIĆ, LAURA JUG, MARTA JURIŠIĆ, MARTINA BUBANJ, MARIJANA FILIPOVIĆ, MATIJA VUKIĆ, MONICA ŠESTAN, NOLA HALER, PAULA MILANA RUPCICH, PATRICIJA BRNIN, SOFIJA ŠČAPEC, STJEPAN STANIŠIĆ, TONKA FRANIĆ, VALENTINA ŠULJAK, VANJA LANDRIPET, LUCIJA KUNDAKČIĆ, IVANA STIPIĆ, ANTEA ZIMAJ, ANA CSIK, DORA FRIGAN, ENA JELIĆ, IVA JURIĆ, INES DUŠAK, INES PEJIĆ TUKULJAC, KATARINA MATULIN, LAURA HARKAY, LARISA ARELENA STEPIĆ, MIRTA BARANIĆ
MENTORI:
IZV.PROF. HELENA SCHULTHEIS EDGELER
PREDAVAČ MARKO VOJNIĆ
IZV.PROF. HELENA SCHULTHEIS EDGELER
PREDAVAČ MARKO VOJNIĆ
Izloženi radovi grupe kolegija Crtanje i slikanje, radovi su prve i druge godine preddiplomskog studija. Nastali su u doba lockdowna, izolacije i online nastave, pa je time i izolacija bila glavna okosnica ovog zadatka. Cilj ovakvih zadataka je samostalno kreativno izražavanje na samom početku studija uz vodstvo mentora sa razlikom što je zadatak tokom pandemije imao još jednu svrhu a to je rasterećivanje studenata od eventualno nakupljenih emocija tjeskobe i osamljenosti. I tako je ovom prilikom predstavljeno četrdesetak od stotinjak realiziranih radova.
Nastava se tokom akademske godine izvodila redovito, no zadatci su bili zahtjevniji a rad sa studentima intenzivniji kako bi se nadoknadila nemogućnost održavanja kontaktne nastave. Time je rad i studentima i profesorima bio intenzivniji i dugotrajniji, no rezultat na primjer na drugoj godini studija je jedna od najboljih crtaćih generacija koje pamtim, što je iznenadilo i mene jer nisam točno znala kakav ishod da očekujem. Odabir tehnike bio je slobodan, s mogućnošću odabira svjetla kao dodatnog kreativnog elementa odnosno princip lightboxa.